Branding

Rohlik.cz startuje svoji privátní značku

Online supermarket Rohlik.cz uvádí na trh svou stejnojmennou privátní značku. Prvními produkty, které nesou značku Rohlik.cz, jsou kvalitní hotová jídla. Řada na úvod zahrnuje 22 polévek a hlavních chodů.

„V segmentu hotových jídel spatřujeme obrovský potenciál. Zákazníci chtějí šetřit čas, ale ne na úkor kvality. Dokazuje to například zájem o sushi sety, kterých prodáme týdně stovky kusů. Aktuální řada hotových jídel pod naší privátní značkou je teprve začátek, sortiment budeme dále rozvíjet,“ vysvětluje Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz.

Nově nabízený sortiment je rozdělen do dvou kategorií – polévky a hlavní jídla/přílohy. Vybírat lze z 22 pokrmů, k dostání jsou i druhy neobsahující lepek, laktózu a vegetariánské.

rohlik_hotovky

Na recepturách a přípravě jídel se podílí Radek Šubrt, šéfkuchař se zkušenostmi z celého světa. Vařil mimo jiné u Daniela Bouluda v New Yorku, v restauracích v Německu, Rakousku či Švýcarsku a rovněž byl v porotě první série populární televizní soutěže MasterChef.

Jídla neobsahují žádné konzervační látky, přitom v chladničce vydrží až 20 dnů (polévky), resp. 5-10 dnů (hotová jídla), a to díky šokovému zchlazení. Díky této metodě si zachovávají chuť a kvalitu nerozeznatelnou od jídla čerstvě připraveného. To nebývá pravidlem u jinak běžných hotových jídel.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!