RockRadio v červenci odstartovalo letní on-air a on-line kampaň s názvem „Hrdinský léto“. Tato aktivita navazuje na probíhající „reality show“ Hrdina Rocku 2016. Nejde jen o rozhlasový prvek, ale o komunikační koncept, který se bude do konce prázdnin objevovat nejen ve vysílání rádia.
V rámci originálních rozhlasových selfpromotion spotů propaguje RockRadio samo sebe tentokrát v duchu hrdinské tématiky.
„Nejen, že i nadále hledáme Hrdiny Ro©ku, tedy opravdové lidi, kteří tvrdě pracují každý den, ale hlavně jsme celé hrdinské téma obrátili naruby. Chceme zkrátka, aby se lidé cítili při poslechu rádia dobře. Právě oni jsou neobyčejní hrdinové, protože spolu s námi vyznávají podobné či stejné hodnoty.“ dodává programový ředitel RockRadia Petr Sznapka.
Chtějí-li si lidé užít letní měsíce, mají jedinečnou možnost tak učinit společně RockRadiem, které nejen, že bude hrát po celé léto slušnou rockovou muziku, ale i letos se bude snažit být svým posluchačům důležitým společníkem a partnerem při všech jejich činnostech, dovolených, i hudebních festivalech a podobně.
Navíc i v červenci a srpnu vyráží do terénu týmy RockRadia se svými Rockovými pumpařkami a stejně jako minulý rok zakončí RockRadio léto největším on-air festivalem Explosive Summer Fest 2016, který se odehraje ve vysílání o posledním srpnovém víkendu.
Kampaň na „Hrdinský léto“ je ve své vizuální podobě komunikována jednoduchým typografickým konceptem se silným sloganem „Buď jako on!“
Kreativní zpracování kampaně a exekuci si management RockRádií vyřešil tradičně in-house. V rámci mediálního mixu i tentokrát RockRádio vsází zejména na rozsáhlou podporu na sociálních sítích včetně bannerové kampaně na specializovaných webech orientovaných na mužskou část populace.