Reklama

Roadshow Microsoftu a Tesca

Jedním z nejzajímavějších projektů, který pro klienta Microsoft připravila agentura Wunderman, je aktuálně probíhající roadshow.

Ve spolupráci se společností Tesco buduje v osmi velkých obchodních centrech tzv. „Zónu komfortního nákupu“, kde si mohou zákazníci vyzkoušet dotyková zařízení s Windows 8.1. Navíc mají možnost otestovat pohodlný nákup přes aplikaci TESCO Potraviny online. Tato aplikace je nyní k dispozici i pro Windows 8.1.

Cílem kampaně je posílit povědomí o novém operačním systému a představit výhody dotykových zařízení prostřednictvím aplikace TESCO Potraviny online. Díky dotykové technologii a intuitivnímu ovládání aplikace zákazníci vybírají a nakupují, aniž by museli sami vkročit na prodejní plochu.

Roadshow Microsoftu a Tesca

V případě velkého nákupu si mohou zboží vybrat elektronicky a Tesco jim zdarma přiveze celý nákup domů. U menších nákupů mohu využít také aplikaci OneNote a nechat promotéra nakupovat podle svého seznamu v reálném čase. Zatímco školený personál obstarává zboží, zákazníci si „hrají“ a seznamují se s prostředím Windows 8.1.

Čtěte také

  1. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!