Pojišťovna České spořitelny spouští novou reklamní kampaň, ve které opět upozorňuje na vážné životní situace a jejich zajištění prostřednictvím FLEXI životního pojištění. Komunikuje i konkrétní produktový benefit – dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění.
ATL kampaň poběží od poloviny září až do konce října v televizi a na internetu. V tisku a on-line médiích ji doplní klasické PR nástroje.
„Základ kampaně tvoří již osvědčený reklamní spot s dvojsmysly motivujícími k odpovědnému zajištění, který jsme doplnili zbrusu novým tag-onem zaměřeným na dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění,“ komentuje spuštění kampaně Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.
Spot se objeví na televizních stanicích skupin Nova, Prima a AT Max. On-line komunikace cílí na zpravodajské servery (novinky.cz, aktuálně.cz) v kombinaci s portály pro ženy. Finanční poradce pak kampaň osloví pomocí specializovaných finančních portálů. Nadlinkovou kampaň doplní PR komunikace orientovaná na tištěná a on-line média.
ATL komunikaci připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Rust, Klemperer, s. r. o.