Společnost Unilever před létem kompletně rebrandovala celou produktovou řadu populární značky SAVO do nového přehledného designu a do televizní kampaně na inovovanou řadu svých WC čističů vyrazila s neotřelým nápadem. Kampaň startuje v Čechách i na Slovensku na začátku srpna.
Původní reklamy na Savo jsou mezi diváky oblíbené i pro jejich vtipnost. V tomto ohledu nový třicetivteřinový spot na rebrandovanou a inovovanou řadu WC čističů drží linii. Ještě zajímavější je však samotný koncept. Savo využívá v reklamě výsledek reálného výzkumu, podle kterého Savo doporučuje 9 z 10 žen. Toto tradiční klišé však tvůrci následně opouští, aby se netradičně věnovali oné desáté ženě a její snaze poradit si se „skoro každým problémem v domácnosti“ jiným, opravdu nečekaným způsobem. Reklama je dílem kreativní agentury Young&Rubican a režiséra Daniela Růžičky.