21. ročník veletrhu Reklama Polygraf, který se koná ve dnech 13. – 15. května v areálu PVA EXPO PRAHA – Letňany, je největším setkáním lidí z marketingu, médií, reklamních a tiskových služeb v České a Slovenské republice. Ve třech výstavních halách se návštěvníkům na ploše 10.000 m² letos představí na 200 tuzemských i zahraničních vystavovatelů, kteří si pro návštěvníky připravili řadu produktových novinek.
Novinky
Společnost Xerox ukáže mimo jiné, revolučně rychlý velkoformátový tisk. Určitě si také nenechte ujít evropské představení nové generace latexových tiskáren Hewlett Packard. Společnost Spandex uvede světovou premiéru nového způsobu tisku s 3D efektem Moiré a unikátní aplikaci pro inteligentní telefony ColoReal. Velmi zajímavý je také mimořádně výkonný tiskový stroj Vortex TM 4200 firmy Ricoh/Impromat. Technologické novinky, a to nejlepší ze svého portfolia představí nejen Konica Minolta, DataLine Technology, Fujifilm, Epson, Canon, ale celá řada dalších významných firem.
Grafický design v architektuře
Jedná se o jedno z hlavních témat letošního ročníku. Spojení tradičních signmakingových postupů a nových tiskových technologií či materiálů otevírá další zajímavé zákaznické trhy. S grafickým designem v architektuře se seznámíte mimo jiné v expozicích firem HP, HSW, Spandex, Antalis, Axom, Spyron. V nabídce vystavovatelů nebudou chybět digitálně potisknuté tapety, technologie pro potisk textilu, skla, kamene, dřeva, zrcadel a dalších atraktivních materiálů, jako jsou například speciální potisknutelné samolepicí fólie, s jejichž pomocí je možno grafiku aplikovat na fasády budov, chodníky, nebo podlahy. V rámci tohoto tématu, se bude také prezentovat sekce Scéna: Inspirace & Trendy 2014, což je společná vzorková prezentace trendových interiérových materiálů a produktů. Představení aktuálních směrů a ukázka revolučních možností v segmentu bytového designu, architektury a stavebnictví, obohatí stávající strukturu návštěvníků o nové profesní skupiny. Grafický design v architektuře je prezentován v hale číslo 4.
Reklama Polygraf a Digital signage
Další zajímavou oblastí prezentovanou na veletrhu bude Digital Signage, tedy systém digitálních zobrazovacích zařízení. V současné době zažívá toto řešení významný rozvoj, díky výrazně vyšší schopnosti zaujmout a udržet pozornost klientů. Vzhledem k možnosti komunikovat aktualizovaná, vysoce personalizovaná a cílená sdělení v rychle se měnícím světě, se jedná o velice efektivní nástroj pro komunikaci, prezentaci a navigaci. Digital signage bude prezentován v hale číslo 3.
Reklama Polygraf a Event Day
Event marketing je marketingová činnost, v jejímž středu stojí event. Neexistuje jediná definice tohoto pojmu – nejvýstižněji je třeba event chápat jako výjimečný zážitek. Ale je to tak Event se prostě musí prožít a vidět. Proto jsme pro návštěvníky po loňské úspěšné premiéře letos opět letos připravena jednodenní akci Event Day. Na 60 firem představí návštěvníkům pestrou nabídku eventových služeb. Budete mít možnost seznámit se s jedním z důležitých nástrojů marketingu, s kterým můžete prohloubit vztahy s obchodními partnery, nebo upoutat nové potencionální klienty pomocí nevšedních zážitků. Event Day se bude konat první den veletrhu v hale číslo 6.
Doprovodný program
Tradičně bohatý bude i letos doprovodný program veletrhu, který je připravován ve spolupráci s odbornými profesními asociacemi a sdruženími. Druhý den veletrhu se bude konat odborná konference na téma Nepodceňujme přidanou hodnotu v tiskových službách, kterou organizuje Společnost tisku a Svaz polygrafických podnikatelů. Další půldenní bloky odborných seminářů jsou připravovány Asociací sítotisku a digitálního tisku, Asociací POPAI a Českou marketingovou společností. Unie grafického designu připravila semináře na téma: Jak je namig důležitý pro grafický design a Smlouvy pro tvůrce autorských děl. V rámci doprovodného programu budou také vyhlášeny výsledky oborových soutěží Kalendář roku, Duhový paprsek a Hvězda 3D reklamy.