Kupi.cz, které pomáhá lidem plánovat nákupy, spustilo čtyři nové reklamní formáty. Obchodní řetězce, ale i další prodejci a výrobci, mohou ode dnešního dne inzerovat prostřednictvím formátů Vendor, Middle, Bottom nebo Video Bottom.
Společně s tím prošla služba také grafickou proměnou a došlo i k vylepšení jejích funkcí. Praktičtěji nyní funguje například nákupní seznam.
Nové reklamní plochy největšího českého portálu zaměřeného na online distribuci letáků, katalogů a akčních nabídek nahrazují větší množství malých reklamních formátů, které obchodníci služby nabízeli doposud. „Velké bannery, jakými jsou ty ve formátu Vendor a Bottom, podle nás plní zadavatelům dobrou službu i v okamžiku, kdy na ně zrovna nikdo nekliká. Zvyšují totiž povědomí o značce zadavatele. Jakmile na ně lidé klikají, pak zase dosahují vyššího konverzního poměru, což jsme si v Seznam.cz odzkoušeli třeba i na nové verzi serveru Hry.cz,“ vysvětluje Martina Králíková, manažerka Kupi.cz. Na více než 900 tisíc reálných uživatelů měsíčně mohou obchodní řetězce, prodejci a výrobci účinně cílit i prostřednictvím reklamního formátu Middle mezi stránkami letáků a Videa Bottom. „Pokud se inzerent rozhodne prezentovat prostřednictvím 30vteřinového videa, výrazně jej to odliší od konkurence,“ doplňuje Martina Králíková.