Lokální prázdninová komunikace vezme na dovolenou opravdové hrdiny. Hasiči, policisté, ale i obyčejní hrdinové vyrazí objevovat Česko. V kampani se tak objeví z kostek LEGO třeba hrad Bezděz nebo jihočeská vesnice se svou typickou architekturou.
Komunikace je zaměřená na děti, navazuje na televizní spoty a děti v ní poznají své oblíbené hrdiny v nových příbězích.
Hlavním motivem letní kampaně je ukázat, že i hrdinové každodenního života v LEGO City si zaslouží odpočinek. Opouští svět LEGO City, který děti znají z TV spotů a vyráží na prázdninové dobrodružství v Čechách. Ve spotech se tak objeví hrad Bezděz nebo malebná jihočeská vesnice. Kreativa kampaně navazuje na TV spoty a rozehrává příběhy hrdinů v novém prostředí – na rodinném výletu v karavanu, který se stal větší jízdou, než kdokoliv čekal, nebo prázdninovém pobytu na farmě, kde je třeba nečekané záchranné mise.
Inspirací pro prázdninově laděné spoty se staly oblíbené formáty dětí, a to katalogy LEGO, komiksový způsob vyprávění i televizní spoty LEGO. Základem letní kampaně budou digitální spoty vzniklé technologií počítačové 2D animace pomocí nafocených fází a vektorové grafiky. Tato unikátní technologie umožňuje věrohodný komiksový charakter celé reklamy. Spoty poběží pro děti na YouTube, rodičům se kampaň představí ve vybraných e-commerce umístěních a v PR.