Prague International Advertising Festival se letos bude konat už pošesté, ve dnech 25.–27. května. Mezinárodní porotě předsedá kreativní ředitel Memac Ogilvy & Mather UAE Ramzi Moutran.
Mezi dalšími porotci se objeví také stratég Wieden & Kennedy Nick Docherty, Myles Lord z berlínského Heimatu, francouzský Leo Burnett bude v porotě zastupovat Xavier Beauregard. V porotě PIAF zasedají také zástupci korporací. Letos třeba global brand manager Pilsner Urquell Petr Dvorak z Londýna nebo creative strategist Ryszard Sroka z Facebook EMEA.
Call for entries bude zahájeno na počátku února a uzávěrka soutěže byla stanovena na 4. dubna 2015. Shortlisty by pak měly být zveřejněny na počátku května. Soutěží se ve 12 kategoriích, které nekopírují jednotlivé mediatypy, ale umožňují ocenit kreativitu v širokém slova smyslu, od marketingových konceptů značky přes kreativní formy komunikace a mediálního plánování až po podporu prodeje.
„Kreativita není zdaleka vyhrazena jen těm, kteří ji mají na vizitce a v popisu práce. Nejlepších výsledků dosahují ty přístupy, na kterých se podílejí kreativci společně s marketéry a obchodníky. PIAF se snaží vyzvednout kreativitu v kterékoliv fázi cesty značky od výrobce k zákazníkovi,“ říká Marek Hlavica, ředitel PIAF.
PIAF není jen mezinárodní soutěží kreativity, ale také dvoudenní odbornou konferencí určenou pro seniorní marketéry i odborníky na komunikaci. Konferenci uzavře předávání cen vítězů a vyhlášení AKA Agentury roku. Podrobnosti o PIAF 2015 hledejte na webových stránkách.