Společnost LASSELSBERGER spouští televizní sponzoringovou kampaň. Desetivteřinový imageový spot poběží od 7. dubna na stanicích Nova, Prima a TV Barrandov. Kampaň, která potrvá až do května, podpoří RAKO jako značku keramických obkladů s důrazem na design a vysokou kvalitu.
Na zvolených televizních stanicích budou rotovat celkem 3 varianty spotů, jejichž hlavními aktéry jsou vybrané designové novinky RAKO pro letošní rok – série Tendence, Random a Air.
Kampaň zaměřená především na laickou veřejnost má představit RAKO jako moderní českou značku keramických obkladů. RAKO na trhu zastupuje společnost, která v České republice vyvíjí, vyrábí a investuje do nových technologií keramické výroby a patří k předním zaměstnavatelům stavebního průmyslu.
„Cílem je zákazníkům připomenout, že česká značka RAKO je trendmakerem v oblasti keramických obkladů nejen v České republice a zdůraznit, jak důležitou roli v českém prostředí naše společnost hraje. Její dlouhá historie, více než 130 let na trhu, odráží náš závazek, aby značka nabízela a vyvíjela nejen tradiční, ale i designové série podle posledních trendů v perfektní kvalitě,“ komentuje Petr Machoň, ředitel marketingu společnosti LASSELSBERGER.
Při výrobě spotů spolupracovala společnost LASSELSBERGER s kameramanem Tomášem Krestou a studiem ADV. Značka RAKO se v televizi objevuje spíše nepravidelně, naposledy v roce 2013.