Reklama

Rajec představuje novinku Rajec Night Run v nové kampani

Pramenitá voda Rajec výrazně zesiluje podporu běhání a stala se generálním partnerem nového závodu Rajec Špindlerův Mlýn Night Run 2015. Značka Rajec zároveň spouští novou originální běžeckou kampaň s názvem „Blázni“, v rámci které uvádí také speciální emotivní spot. Cílem kampaně je přivést k běhu co nejvíce lidí napříč všemi věkovými skupinami.

Závod Rajec Špindlerův Mlýn Night Run 2015 je nově součástí běžecké série Rajec Night Run, do které patří i podobný závod konaný ve Vysokých Tatrách. První ročník akce, která má ambice stát se tradiční a oblíbenou zastávkou především rekreačních běžců, se bude konat v sobotu 6. června a pro účastníky bude připravena trať v délce 9,1 km.

Závodnici se najdou na GIF videích
K příležitosti série závodů Rajec Night Run vznikla běžecká promoční etiketa láhve Rajec nesycený 0,75l, která je v distribuci od 1. května. Kromě zajištění pitného režimu a dominantního brandingu na trati i v prostoru startu bude Rajec vytvářet přímo na místě krátká GIF videa, která si zúčastnění běžci budou moci prohlédnout přímo na webu www.rajec.com/beh.

„Stejně jako je pramenitá voda pro člověka nejpřirozenější tekutinou, je pro něj běh nejpřirozenější formou pohybu. Běh je zároveň nejrozšířenějším druhem sportu a poslední dobou se zdá, jakoby běhali všichni a všude. Pořád je ale spousta lidí, kteří váhají. Právě je chce Rajec zvednout z gauče a ‘postavit na start‘,“ říká Bohuslav Gajdoš, Brand Manažer značky Rajec. Vedle závodů série Rajec Night Run je pramenitá voda Rajec jedním z hlavních partnerů běžeckého seriálu RunTour.

rajec

Kdo jsou „Blázni“?
Vedle partnerství závodů spouští Rajec také běžeckou kampaň pod heslem „Blázni“. „Za blázny jsou obecně považováni ti, které od běhu neodradí extrémní počasí nebo běhají o půlnoci či brzo ráno, když ještě celý národ spí. My to vidíme obráceně, ‘blázni jsou ti, kteří dnes zůstali doma‘. Zkrátka konec výmluv na to či ono, začněte a běhejte kdykoli a kdekoli,“ popisuje podstatu kampaně Bohuslav Gajdoš, Brand Manažer značky Rajec.

Myšlenka „Bláznů“ bude spojovat branding na běžeckých akcích s dalšími aktivitami. Součástí kampaně je emotivní běžecké video, které vzniklo na podporu „Bláznů“ a bude nasazeno na online kanálech. Běžeckou komunikaci doplní v květnu a červnu bannerová kampaň.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!