Začátkem června se v reklamní kampani Raiffeisenbank objeví již čtvrté pokračování spotů vycházející z úspěšného konceptu banky. Divákům se tak opět představí charizmatický detektiv Artur a jeho půvabná kolegyně Viktorie.
Tentokrát herci Victor Solé a Erica Bigiou, pod režisérskou taktovkou Tomáše Řehořka, zahájí TV kampaň sérií spotů propagující novou nabídku podnikatelských účtů. Novinkou jsou „selfie videa“ pro YouTube kanál Raiffeisenbank. Nová kampaň bude v průběhu srpna a září doplněna o další produktové a image spoty.
„Herecké obsazení zůstalo stejné, obměněn však byl tvůrčí tým. Režisérskou židli obsadil zkušený Tomáš Řehořek, který spoty pojal ve více filmovém duchu a posunul tak atmosféru i design kampaně na další úroveň,“ říká manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank Michaela Kuželová a dodává: „Zajímavostí je, že si v komparsu zahráli i zaměstnanci banky a novinkou jsou také Arturova selfie videa pro náš YouTube kanál natočená mobilním telefonem.“
„Natáčelo se koncem dubna a vznikly hned čtyři televizní spoty. První vlna poběží na televizních obrazovkách od 1. června a bude podporovat nové podnikatelské účty, v průběhu srpna a září ji pak doplní další reklamy propagující Rychlou půjčku, eKonto SMART a celkovou image Raiffeisenbank,“ doplňuje Michaela Kuželová. Televizní reklama bude podpořena online aktivitami, OOH nosiči a kampaní v rádiích. Produkci zajistila společnost Armada Films a za kreativní stránkou kampaně stojí reklamní agentura MADE BY VACULIK.