Raiffeisen stavební spořitelna začátkem září startuje svou podzimní kampaň. Ta navazuje na jarní koncept s bláznivým kutilem v hlavní roli a je zaměřena na podporu úvěru na rekonstrukce REKOpůjčka a úvěru na pořízení vlastní nemovitosti HYPOsplátka, které mají akční úvěrové podmínky. V rámci kampaně připravila RSTS i nově zmodernizované webové stránky.
V podzimní kampani RSTS se na scénu vrací bláznivý kutil, který bude tentokrát kromě sprchy velmi nekonvenčně opravovat také střechu. Jeho počínání však koriguje maskot Felix, který radí: Když rekonstruovat, tak pořádně – na lepší bydlení vám půjčíme až 700 000 Kč bez zajištění.
Kromě 30vteřinových spotů Sprcha a Střecha se v průběhu září objeví na kanálech Nova a Prima také dva nové 10vteřinové spoty propagující hypoteční úvěr HYPOsplátka s akční úrokovou sazbou od 1,95 % ročně a bez poplatku za sjednání.
Vedle televize kampaň podpoří rovněž online reklama, komunikace na Facebooku, v sekci Lepší bydlení na serveru TN.cz a ve vlastní obchodní síti. Autorem konceptu je opět agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia.
Nové webové stránky
Spolu se startem podzimní marketingové kampaně připravila RSTS také nově zmodernizované webové stránky www.rsts.cz.
„Nový web je zpracován v modernější grafice, celkově vzdušnější a více interaktivní. Zároveň jsme se snažili zpřehlednit a vyzdvihnout produktovou nabídku a návštěvníkům stránek usnadnit celkovou orientaci na webu,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny. Webové stránky RSTS byly v loňském i předloňském roce vyhodnoceny jako nejlepší bankovní web v soutěži WebTop100. Pro RSTS je dlouhodobě vytváří Giant interactive.