Potravinářská společnost Hamé spouští v březnu novou komunikaci Májky. Kampaň, kterou charakterizuje nový claim „Radost být spolu“, začíná spotovou komunikací na online. Hamé již také spustilo speciální microsite www.radostbytspolu.cz, kde ve vizuálním duchu celé kampaně spotřebitelé soutěží v selfie o 150 smoothie mixerů.
Klíčová část kampaně proběhne v květnu a červnu, kdy bude na všech dominantních televizích stanicích nasazen zcela nový spot s Májkou. Spoty a bannerová kampaň poběží také online a komunikaci podpoří i outdoor, product placement a instore aktivity. Na září je pak připravena třetí část kampaně se sponzorskými TV spoty, on-line podporou a spotřebitelskou soutěží.
„Májka-Radost být spolu je naší největší letošní kampaní, protože tento brand zůstává vlajkovou lodí mezi produkty Hamé. Zaměřili jsme se na příjemnou emoci pospolitosti rodiny i přátel a naším cílem je připomenout, že Májka není jen paštika, i když legendární, ale i fenomén, který si v sobě neseme již od dětství. Chceme tedy komunikaci posunout dopředu směrem k mladším zákazníkům,“ vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj Hamé.
Nový TV spot na Májku vytvořila Kouzelná animace s režií Petra Babince. Online komunikaci zajišťují agentura TL5 a agentura MarketUP, sponzorský vzkaz je dílem IS Produkce.