Reklama

Rádio Expres FM spustilo originální kampaň

Expres FM odstartovalo svou podzimní komunikační kampaň. Poprvé v ní pražské rádio vsadilo na konkrétní pořad ze svého vysílání, a to na ranní show ZAS’ RÁNO na Expres FM. „V minulosti se naše komunikace zakládala hlavně na tom, že jsme jiní než většina rádií.

Vždy jsme se snažili upozornit na kvalitu naší muziky, ale tentokrát jsme vsadili na moderátory Marka a Koko a jejich ranní show,“ vysvětluje Pierre Beneš, ředitel rádia Expres FM. Cílem vizuálu je rovněž zdůraznit, že každý člověk své ráno prožívá jinak. Kampaň byla do printových a online médií nasazena na začátku září, pro Expres FM ji připravila známá grafička a hudební fotografka Jana Kusalová.

Moderátory ranního vysílání na Expres FM jsou Marek Malík a oceňovaná food bloggerka Veronika „Koko“ Kokešová. „Vizuál zobrazuje ranní rituály obou moderátorů. Koko v ruce drží sklenici piva, podobně jako každé ráno ve studiu. Marka naopak skvěle vystihuje sport a běhání, které miluje. Chtěli jsme, aby výsledek působil svěže a naši posluchači hned pochopili, oč jde,“ doplňuje Beneš. Avizovaný pořad lze na frekvenci 90,3 FM poslouchat denně od 7 do 10 hodin.

Expres_FM_Zas_rano

Za svou loňskou kampaň s titulem „Rádio, které se nestydíš poslouchat…“ obdržela společnost Voice of Prague, jež vlastní licenci na provoz rádia Expres FM, několik stížností, které následně řešila Rada pro reklamu. Ta vyobrazovala nahé lidi při běžných činnostech, jako jsou jízda na kole nebo návštěva kavárny. „Podle autora stížností prý reklama byla nevhodná a sexistická s účelem degradovat ženy. Doufám, že tentokrát se něčeho podobného nedočkáme, u nového vizuálu k tomu nevidím žádný důvod,“ tvrdí ředitel rádia.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!