Quick-Step, belgický výrobce luxusních podlah, zahajuje již svůj 18. ročník coby jeden z hlavních sponzorů profesionálního cyklistického týmu Etixx – Quick-Step.
Nová kampaň k příležitosti sponzorské „dospělosti“ staví do kontrastu designové interiéry s drsným prostředím cyklistických tratí, eleganci s neoblomností.
Kampaň využívá portrétů špičkových jezdců ze stáje Etixx – Quick-Step. Ti jsou polovinou těla oblečeni do závodních trikotů na pozadí kamenitých a prašných polních cest. Elegantně oblečeni potom stojí v nápaditě navržených interiérech. „Právě kvalita, inovace a design jsou hlavními hodnotami, na nichž stojí filozofie společnosti Quick-Step. První dva pilíře sdílí i s úspěšnou cyklistickou stájí,“ dodává Zdislava Černá.
Stěžejním motivem sponzorské kampaně je spojení charakteru profesionálních cyklistů a vlastností kvalitní podlahy a luxusního interiéru. Například moderní venkovský styl je sklouben s nezdolným odhodláním Nikiho Terpstry překonávat ty nejtěžší závodní podmínky. Bývalý cyklokrosař Zdeněk Štybar je v kampani zase ztělesněním eklektického interiéru s osobitým charakterem. „Hrdinský design“ odkazuje na jeho vítězství v toskánském závodu Strade Bianchi.
V kampani nechybí ani další z lídrů stáje, Tom Boonen. Díky své účasti na legendárním vlámském závodě Kolem Flander se stal zástupcem klasicky laděného stylu domova. Interiér, do něhož má nakročeno, se vyznačuje symetrií, ladností a klidnou působivou silou – vlastností, kterou se pyšní i sám Boonen.