PUMA představila v přímém přenosu novou sadu venkovních dresů Arsenalu pro nadcházející sezónu 2015/16. Slavnostní odhalení se odehrálo za přítomnosti rozvášněných fanoušků pod okouzlující noční oblohou dalekého Singapuru.
Energie vytvořená přítomným publikem za zpěvu tradičních písní Arsenalu poháněla 5 metrů vysoký 3D panel umístěný na jevišti, jenž se díky tomu následně proměňoval v nový venkovní trikot. Po ukončení projekce nastoupila na scénu desítka předních hráčů Arsenalu. Nové dresy fanouškům představili Mikel Arteta, Héctor Bellerín, Olivier Giroud, Santi Cazorla, Mathieu Flamini, Mesut Özil, Petr Čech, Wojciech Szczęsny, Jack Wilshere a Gabriel.
Nový dres má zlatou barvu, která odkazuje na tradiční žluté barvy venkovních dresů Arsenalu, a je doplněn o vzory ve tvaru diamantů umístěné po celé přední a zadní straně trika. Podobně jako domácí dres pro letošní sezónu má i venkovní dres klasické prvky PUMY – síťovanou vložku Form Strip v oblasti ramen a snížený zadní díl. Oblast kolem krku je zvýrazněna lemováním ve tvaru písmene V. Zlaté lemování rukávů a speciální vložka v podpaží dovádí dres k dokonalosti.
Kampaň PUMA Arsenal pro sezónu 2015/16 nesoucí název Powered By Fans symbolizuje význam fanoušků Arsenalu pro klub i hráče samotné. Fanoušci hrají důležitou roli ve výkonu týmu a tato kampaň znázorňuje jejich energii, která tým tolik motivuje a povzbuzuje.
Replika venkovního dresu Arsenalu včetně kompletní kolekce oblečení pro fanoušky je od dostupná v obchodě PUMA Concept Store v pražském Palladiu, Top4Football a na www.top4sport.cz.