13. února 2014 proběhlo v Jazz Docku v Praze slavnostní vyhlášení soutěže Fénix content marketing, která je součástí stejnojmenného konceptu. Fénix se zaměřuje na propagaci obsahového marketingu a jeho samotné myšlenky, klade důraz na kvalitu a inovaci v oblasti marketingové komunikace.
Společnost FREYA CZ, která koncept pořádá, jej sestavila ze soutěže, edukačních aktivit a Knihovny firemních publikací. Fénix se snaží tak nastavit laťku kvality, sdružit lidi a vytvářet platformu pro rozvoj content marketingu v České republice.
Během slavnostního večera byly předány ceny a zvláštní ocenění v jednotlivých soutěžních kategoriích. Ocenění udělilo 27 porotců v 5 porotách na základě metodiky, která byla sestavena přesně tak, aby hodnocení pojalo jednotlivé faktory a náležitosti soutěžních prací a vyvážila se tak hodnota kvalitních textů, obrazové výbavy, celkové koncepce, zaměření a komunikace s cílovou skupinou, tonalita publikací a další parametry.
Slavnostním večerem hosty provedli Marek Prchal, idea maker a Ondřej Aust, vydavatel Médiář.cz , a připravili nezapomenutelný zážitek díky gamifikaci a hádání vítězů na základě pantomimy a scének přímo na pódiu. V 20:30 hod bylo vyhlášení vítězů zakončeno slavnostním ohňostrojem – Fénix se objevil na nebi.