Svou první letošní marketingovou kampaň odstartovala Sberbank. Kampaň se zaměřuje na podporu spořicího účtu FÉR spoření a jeho dvou hlavních výhod. Těmi jsou nejvýhodnější zhodnocení na trhu a garance sazby 1,63 % do roku 2016.
Jde o vůbec první kampaň Sberbank zaměřenou na spoření. Banka tak vychází vstříc klientům, kteří jsou nespokojeni se zhodnocením svých prostředků u jiných bank a s častým snižováním úrokové sazby, které vnímají jako nefér. Hlavními komunikačními kanály kampaně, která potrvá do začátku dubna, jsou televize a online.
„Kampaň má za cíl podpořit růst počtu aktivních klientů banky, jejichž počet v loňském roce vzrostl o třetinu, a atraktivní spořicí účty jsou jedním z našich stěžejních akvizičních produktů. Naší strategií lepší péče o klienty je nejen bezchybná obsluha v distribuční síti, kterou jsme v loňském roce výrazně rozšířili, ale zároveň nabídka nejlepších produktů, které se řadí na špici jak v parametrech, tak v jednoduchosti a srozumitelnosti – náš spořicí účet získal nedávno ocenění Finparáda – Finanční produkt roku 2014. Druhým cílem je další zviditelnění naší banky a zvýšení znalosti značky Sberbank,“ uvedla Alžběta Kellersteinová, vedoucí marketingové komunikace Sberbank CZ.
Spoty uvidí diváci televizních stanic skupin Nova Group, Prima Group
a AT Media. Bannerová kampaň poběží na vybraných zpravodajských
a finančních serverech. Návštěvníci jsou přímo směřování do nového eShopu banky, který umožňuje jednoduché založení spořicího účtu během několika minut bez nutnosti návštěvy pobočky.
Hlavní vizuály budou samozřejmě použity i na všech pobočkách banky, ať již ve formě polepů výloh či dalších marketingových materiálů.
Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Made by Vaculík.