Ženský lifestylový server Proženy.cz si na konec léta a celý podzim připravil komunikační kampaň. Čtenáři si ji budou moct všimnout na lavičkách rozmístěných po celé České republice a v síti fitness center World Class a Hany Bany.
Cílem kampaně probíhající do konce srpna na lavičkách ve větších městech ČR je ukázat, že server Proženy.cz nabízí internetový prostor, kde si ženy mohou vyměňovat zkušenosti, dozvídat se nové věci a cítit se příjemně. Přesně v duchu sloganu serveru „Nejsi v tom sama“. Kampaň staví na rozdílnostech mužského a ženského pohledu na svět. Nikoliv však ve smyslu boje muži vs. ženy, ale úsměvném vzájemném ženském porozumění ve stylu „to určitě znáte“.
Na podzim se reklama rozšíří, stejně jako v loňském roce, do sítě fitness center ve formě posterů v šatních skříňkách.
-red –