Společnosti Proximity Prague a Mark BBDO oznámily vytvoření strategické aliance, která umožní využívat společné zdroje a současně tak rozšířit nabídku služeb v oblasti integrované marketingové komunikace. Proximity Prague a Mark BBDO budou mít společně přístup k partnerským agenturám a strategickým informačním zdrojům. Také k týmu expertů v různých disciplínách marketingové komunikace ve více než 80 zemích po celém světě. Obě agentury budou nadále vystupovat pod svými vlastními jmény a jednotlivým klientům se budou věnovat specializované týmy.
„Svět marketingové komunikace se vyvíjí nebývalým tempem – a s ním i požadavky klientů,“ říká Petr Šec, managing director společnosti Proximity Prague. „Strategická aliance je dalším logickým krokem v dlouhodobém vývoji agentur Proximity a BBDO stejně jako odpovědí na měnící se tržní podmínky.“
„Vynikající kreativita vždy byla a nadále bude naší doménou,“ komentuje krok Milena Mešanovič, managing director Mark BBDO. „Aliance se společností Proximity Prague vychází ze silného kreativního zázemí, zároveň však umožní reagovat na další aktuální potřeby zadavatelů, od vývoje tradičních kampaní přes CRM strategie až po digitální komunikaci.“