Essilor, výrobce brýlových čoček Varilux, si pro spolupráci v oblasti podpory prodeje na Slovensku vybral agenturu Promoteri.eu. Předmětem první kooperace byly aktivity vedoucí k zapojení očních optik do speciální akce a jejich následné obrandování značkou Varilux a vybavení propagačními materiály.
První společná spolupráce, která proběhla v minulých týdnech, byla dokončena s velkým úspěchem. Jejím cílem bylo oslovit autorizované specialisty na progresivní (multifokální) čočky Varilux a nabídnout jim zapojení do mediální kampaně s cílem zvýšit povědomí o výhodách čoček a prostřednictvím akce Varilux 1+1 přivést do očních optik nové zákazníky.
Sales promotéři agentury Promoteri.eu nejprve optiky oslovili a nabídli jim možnost zapojit se do kampaně, seznámili je s variantami spolupráce a představili marketingové materiály, které lze využít. Ty jim po dohodě následně přivezli a provedli jejich odbornou instalaci, včetně polepení výloh. Do akce se zapojilo 175 očních optik z celého Slovenska.