Úvěrová společnost PROFI CREDIT má nový web. Hlavním cílem bylo zpřehlednit a zatraktivnit web pro uživatele a optimalizovat ho pro tablety a mobilní telefony.
„Webové stránky jsou základním pilířem naší komunikace a klíčových faktorem pro propagaci a popularizaci půjček a úvěrů. Uživatelům teď nabízíme nový svěží moderní design, který je mnohem intuitivnější a přehlednější,“ říká ředitelka marketingu PROFI CREDIT Dana Hakavcová.
Základem nového webu je vyšší uživatelská přívětivost a nová přehledná grafika. Webové stránky jsou plně responzivní. Přehlednou navigaci a kvalitní obsah bez omezení ocení uživatelé stolních počítačů i chytrých mobilních zařízení.
Na proměně webu se podílela společnost Lundegaard, která pro PROFI CREDIT zajistila návrh informační architektury webu, vytvořila grafiku a podílela se i na naprogramování a spuštění webu.