Společnost PROFI CREDIT se po šesti letech rozhodla pro refresh korporátní identity. Hlavním cílem je přiblížit se klientům. PROFI CREDIT má také nový claim: „Peníze, když jsou potřeba“. Letos chce společnost pro reklamní a marketingovou komunikaci využít i televizi. Od dubna spustila vzdělávací pořad Finanční rádce na Východočeské televizi a v polovině roku 2014 se chystá i do celoplošných televizí.
„Chceme osvěžit naši komunikaci, zvolili jsme živější barvy i vizuály, chceme se co nejvíce přiblížit naší cílové skupině,“ říká o změně korporátní identity marketingový ředitel PROFI CREDIT Ondřej Šmakal. Nové vizuály i claim testovala společnost dva měsíce na své cílové skupině a výsledkem jsou změny. Claim „Vaše peníze“ se mění na „Peníze, když jsou potřeba“. „ Jsme přesvědčeni, že tento claim lépe vystihuje podstatu našeho podnikání a líbí se klientům, drtivou většinou porazil v průzkumech ostatní návrhy,“ říká Ondřej Šmakal.
PROFI CREDIT chce posílit spojení se značkou a více rozlišit imageovou a produktovou komunikaci. Základem komunikační strategie zůstává pro společnost internet, print a direct mail. Nově chce ale také využít televizi. Dílčím projektem je pořad „Finanční rádce“ na Východočeské televizi V1. Finanční rádce poradí divákům, jak nakládat se svými penězi a na co si při hospodaření s nimi dávat pozor. „Natočili jsme ke každému tématu krátký minutový spot, kde divákům vše vysvětlíme jednoduchou formou, aby tomu rozuměl opravdu každý,“ dodává Ondřej Šmakal. Finanční rádce poběží na Východočeské televizi V1 třikrát týdně – v pondělí, ve středu a v pátek, vždy pět minut před regionálními zprávami v 18 hodin. V polovině roku by pak chtěl PROFI CREDIT rozjet kampaň i v celoplošných televizích, a to formou sponzorských vzkazů.