T-Mobile neustále hledá nové cesty oslovení zákazníků v retailu. Využití digitálních médií je jednou z cest, kterou se operátor ubírá. Roman Maršík, Specialista Retailové komunikace v T-Mobile, ve spolupráci s agenturou Proboston odstartoval digitální komunikaci přímo ve výloze prodejen, která zejména v obchodních centrech zajistí odlišení od ostatních výloh se statickými médii.
Instalace funguje od 20. května 2015 v prodejně T-Mobile v Obchodním centru Smíchov a v rámci animace je zde zobrazena krátká vtipná scénka zaměřená na komunikovaný produkt Internet bez drátu a pokrytí domácnosti. Diváky v ní zaujme především přítomnost tváře kampaně Ivana Trojana, imitaci okenního rámu a okenic vytváří doprovodný polep.
K technickému řešení byla využita projekční fólie, projektor a potisk výlohy, přičemž aplikace fólie i potisku je provedena zevnitř výlohy. Technologie je založena na projekci na velmi krátkou vzdálenost Animace je natočena na greenscreen a doplňuje ji 3D model bytu.
Proboston Creative, s. r. o. vytvořil celkový koncept, grafické zpracování a animaci, společnost UGO! Media s. r. o. zajistila řešení projektoru a instalaci folií.