Branding

Privátní značka masa a masných výrobků Vocílka získala prestižní ocenění Czech Superbrands 2021

Privátní značka Vocílka společnosti BILLA získala za posledních 6 měsíců již druhé prestižní ocenění. Na konci minulého roku získala titul Nejdůvěryhodnější značka 2020 a stala se tak leaderem v kategorii masa a uzenin mezi spotřebiteli.

Nyní ji odborná porota udělila titul Czech Superbrands 2021, což významné postavení Vocílky na českém trhu ještě více umocňuje. Obě získaná ocenění spolu s prodejními výsledky potvrzují vysokou kvalitu české privátní značky a oblíbenost mezi zákazníky. Právě dnes startuje BILLA druhou vlnu komunikační kampaně s ambasadorem značky Vocílka, Janem Punčochářem, tentokrát se zaměřením na kuřecí maso nejen na gril.

„Při založení značky jsme si přáli, aby si zákazníci v našich supermarketech mohli zakoupit kvalitní české maso a masné produkty vyrobené z českých surovin. To se nám také podařilo, což dokazují nejen prodejní výsledky Vocílky, ale i vítězství v nejrůznějších soutěžích a testech,“ radost,“ říká generální ředitel BILLA ČR, Jaroslaw Szczypka. „Oba získané tituly pro Vocílku potvrzují, že odvádíme dobrou práci a naši zákazníci i odborná veřejnost naše kroky vnímají pozitivně. Z udělených ocenění máme velkou radost,“ dodal Jaroslaw Szczypka.

„Když kuře, tak české“

Značka Vocílka, která vznikla v roce 2011, garantuje zákazníkům původ masa výhradně z českých chovů, a to i u všech svých masných výrobků. V minulém roce se na poli marketingu spojila s majitelem známé pražské restaurace a porotcem oblíbené kuchařské show Janem Punčochářem. Nyní BILLA startuje již druhou komunikační kampaň značky Vocílka, tentokrát s primárním zaměřením na kuřecí maso z českých chovů a jeho zpracování nejen pro letní grilování. Kampaň s ambasadorem značky Janem Punčochářem se objeví ve všech komunikačních kanálech.

Nová komunikační kampaň zaměřená na privátní značku masa a masných produktů Vocílka se objeví ve všech reklamních formátech (TV, tisk, online). Reklamní spot a další komunikační formáty vznikly ve spolupráci s agenturou McCann Prague. O digitální zastřešení kampaně se stará agentura MarketUp.

Vocílka úspěšně roste

V roce 2020 se českého masa a masných produktů Vocílka prodalo v obchodní síti BILLA přes 20 000 tun, což v meziročním srovnání činí nárůst 54 % oproti roku 2019. V současné době BILLA prodává pod značkou Vocílka 371 produktů. Maso pod značkou Vocílka odebírá společnost z 510 farem a masné produkty Vocílka vyrábí BILLA v 5 výrobních závodech v České republice. Kuřecí maso pochází ze 150 farem, hovězí pak ze 300 farem a vepřové ze 60 farem po celé České republice. Na všech obalech produktů Vocílka je logo Česká potravina, na masných produktech pak logo Vyrobeno podle české cechovní normy.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!