Reklama

Připojení bez kabelu v nové kampani od Vodafonu

Nová kampaň Vodafonu využívá stejné charaktery jako v předchozích fázích kampaně na Turbo Internet. Hlavní představitelky divákům přiblíží nový produkt, datovou službu pro domácnosti i firmy, Připojení bez kabelu.

Posláním kampaně je ukázat, jak jednoduché je vzít si vlastní internetové připojení kamkoliv s sebou, třeba na chalupu, nebo do kanceláře mimo město. Zákazníci navíc připojí k internetu v rámci jedné služby až 36 zařízení (32 na Wi-Fi, 4 přes kabel) jako je tablet, mobilní telefon, PC, notebook nebo třeba herní konzole, a to jen zapojením modemu do elektrické sítě.

Dva spoty ukazují divákům především mobilitu služby a jednoduchost jejího zapojení a používání.

Připojení bez kabelu

Režie televizních spotů se ujal opět Roman Valent, stejně jako u předešlých kampaní na Turbo Internet. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Kampaň poběží od pondělí 26. května v TV, tisku a na internetu.

Čtěte také

  1. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!