Nedílnou součástí letní komunikace Primy COOL je posledních několik let účast na vybraných hudebních festivalech a téma letních festivalů obecně. V loňském roce připravila pro fanoušky festivalů hned tři novinky, a to anketu bestCOOLfest, letní festivalovou microsite a pořad COOLspektor, na něž se mohou těšit i letos.
Novinkou tohoto léta je speciální edice chytrých telefonů ACCENT COOLPhone a festivalová edice merchandisingu.
Na počátku června minulého roku Prima COOL vyhlásila anketu bestCOOLfest, která si již během své první sezony na festivalovém poli získala obrovskou podporu fanoušků. „Prvního ročníku se účastnilo přes 20 tisíc hlasujících, což nás velice těší. Logicky proto pokračujeme s podporou letních hudebních festivalů, kde se Prima COOL představí i aktivní formou prostřednictvím COOLzone, zaměřenou na nejmladší skupiny diváků COOLu,“ říká marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha.
Generálním partnerem festivalového léta Primy COOL se stala nová dynamická značka mobilních telefonů ACCENT, která nyní expanduje na český trh. ACCENT je nejen partnerem ankety, ale také série 10 minipořadů mapujících české festivaly ACCENT COOLspektor, který navazuje na loňskou úspěšnou sérii. ACCENT COOLspektor se poprvé objeví na obrazovce v pondělí 29. června hned po cooltovním seriálu Teorie velkého třesku. Moderátory pořadu jsou Terezie Kovalová a DJ Poeta.
„Ve spolupráci s generálním partnerem ACCENT jsme připravili speciální řadu chytrých telefonů, které budou distribuovány pod značkou COOLPhone. Jedná se o přístroj, který má jako jediný v této cenové kategorii unikátní selfie tlačítko pro jednoduché pořízení fotografií či videa, kterým reflektujeme aktuální fenomén mladé generace uživatelů. A protože se spojujeme s hudebními festivaly, bude COOLPhone doplněn o bezdrátový reproduktor COOLSpeaker s integrovaným handsfree. Oba produkty budou k dispozici i ve zvýhodněném společném bundelu v široké distribuční síti,“ říká Aleš Pýcha.
„Prima COOL je pro nás silný partner, který je schopný oslovit cílovou skupinu našich zákazníků zábavnou interaktivní formou, a navíc spojení s takto silnou a pozitivně vnímanou značkou je skvělý start pro expanzi nové značky na tuzemský trh,“ doplňuje za značku ACCENT Jakub Vaniš, CEO phoneLEVEL.eu GSM.
Součástí podpory edice ACCENT COOLPhone bude rozsáhlá online kampaň na stránkách rodiny iprima.cz, soutěž o nejlepší selfie foto či selfie video z festivalu a aktivní prezentace smartphonu na festivalech.