Oblíbená značka ochucených ciderů Frisco přichází s novinkou na léto. Nová příchuť Frisco Spritz inspirovaná populárním koktejlem v sobě snoubí podmanivou chuť hořkého pomeranče se směsí bylin. Frisco Spritz je jemně perlivý ochucený cider s příchutí šťavnatého pomeranče, kterou doplňuje charakteristická jemná hořkost bylin.
„Tento cider je určen především ženám, které si během nadcházejících teplých večerů touží vychutnat sladkou chuť tropického ovoce s jemným dotykem hořkosti,“ říká Dominika Drvoštěpová, brand manažerka značky Frisco a doplňuje, „věříme, že novinku ocení všichni, kteří hledají ten pravý osvěžující drink na léto. Výhodou pro ně bude určitě i to, že drink stačí pouze vychladit a pak si ho můžou vychutnat hned po otevření, bez nutnosti míchání.“
Uvedení nového Frisca na trh doprovází kampaň, ve které značka pokračuje v tématu kamarádství mezi ženami. V loňském roce se značka soustředila na to, jaké překážky brání kamarádkám trávit spolu víc času. Letos se zaměřuje zejména na důležitost kamarádek v životě a na benefity, které pravidelný kontakt s nimi přináší. Novinka je představena v tag-onu k současnému televiznímu spotu, který se odehrává na střešní party při západu slunce. Takový moment je totiž jako stvořený pro setkání s kamarádkami a vychutnání letní novinky Frisco Spritz. Nový spot vytvořila agentura Triad ve spolupráci se Zoom Films, režie se ujala Karen Davidsen.
Frisco Spritz je k dostání od května ve stylových lahvičkách o objemu 0,33 l, které je možné pohodlně otevřít pouhou rukou. Najdete ho ve většině obchodů a ve vybraných barech a restauracích.