Frekvence 1 spustila začátkem července novou kampaň. Komunikace je postavená na elitě současné české hudební scény. Ve spotu účinkuje například Michal Malátný, Lucie Bílá, Richard Krajčo, Meky Žbirka, Lucie Vondráčková, Petr Kolář, Janek Ledecký a další.
Audiovizuální sponzorský spot propaguje jejich tvorbu, která je nedílnou součástí playlistu Frekvence 1.
Kampaň poběží v průběhu léta na TV NOVA a dále v onlinu, na Youtube a v síti CinemaCity. Autorem spotu je interní tým Frekvence 1 a produkční společnost Videojinak.
„Cílem kampaně je zvýšit povědomí veřejnosti o tom, že Frekvence 1 staví svou image i na hudební stránce programu a orientuje se na současnou českou tvorbu,“ říká Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Lagardere Active ČR.
„Současnou českou tvorbu sledujeme intenzivně a pracujeme i s hudebními novinkami. Oslovovali jsme interprety a autory, které má jednak Frekvence 1 v playlistu a kteří zároveň mají u publika dlouhodobě pozitivní hodnocení. Takže ti v našem spotu jsou opravdu „best of the best“. Je to vůbec poprvé, kdy se podařilo dostat do komunikace ty největší současné hvězdy. Asi proto, že to není jen o Frekvenci 1, o značce a jejím marketingu, ale především o jejich písničkách,“ říká Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1.