Sdružení profesionálů PR Klub zveřejnilo program pro jarní sezónu 2015. Ve druhé polovině února proběhne jednodenní workshop týkající se anket a výzkumů, jejich přípravy a využití v PR praxi či při vyhodnocování kampaní.
Vystoupí na něm přední čeští specialisté na tuto problematiku: Ivan Tomek z MR Think, Petra Průšová z Millward Brown, Jan Tuček ze STEM/MARK či Hana Huntová ze sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Novinář Bohuslav Bohuněk povede v březnu podvečerní seminář s názvem „Čím štvou PRisté novináře“ a shrne nejběžnější, ale i nejkřiklavější chyby, kterých se pracovníci PR ve své praxi dopouštějí. V květnu pak proběhne speciální jednodenní akce s pracovním názvem „Politické PR“ jejímž tahákem bude nejznámější český politický lobbista Miroslav Šlouf.
„Při nástupu do vedení PR Klubu jsme si vytyčili, že budeme na přednášky zvát takové osobnosti, které bychom si sami rádi přišli poslechnout, které by nás samotné zajímaly,“ říká místopředsedkyně PR Klubu Gabriela Bechynská. „Miroslav Šlouf mezi takové lidi patří, a ať už ho vnímáme tak či onak, je to host bezpochyby exkluzivní, kterého jen tak otevřeně mluvit o kampaních, na kterých se podílel, neuslyšíme,“ dodává a připomíná, že roční členství v PR Klubu stojí 1.500 Kč a na vybrané akce mají členové přístup zdarma. Přihlášky a více informací o členství je možné získat na nové webové prezentaci www.PRKlub.cz.
22. dubna budou v rámci standardního programu PR Klubu zveřejněny výsledky soutěže firemních publikací Zlatý středník, která je již třináct let vlajkovou lodí aktivit tohoto sdružení. Slavnostním večerem bude stejně jako vloni provázet nonkonformní zpěvačka, herečka a moderátorka Ester Kočičková. Ze vzdělávacích aktivit v červnu proběhne také jednodenní workshop zaměřený na PR neziskových organizací a na společenskou odpovědnost firem a otázek etiky i vhodnosti její veřejné prezentace.