Agentura Virklis, specialista na mediální, marketingovou a obchodní komunikaci, začala spolupracovat s jesenickou obcí Malá Morávka. Úkolem Virklisu bude prostřednictvím médií upozornit na Malou Morávku a Karlov pod Pradědem jako na atraktivní letní turistické cíle.
„Malá Morávka a Karlov pod Pradědem jsou tradičními cíli návštěvníků z Opavska, Olomoucka a Brněnska, krásy místní přírody se ale obdivují i lidé z Čech, nebo třeba z polské strany Jeseníků. Oblast je vnímána především jako lyžařské centrum, nabídnout však má co i v létě. A právě to je předmětem naší práce,“ vysvětluje Boris Keka, ředitel agentury Virklis.
Virklis bude po dobu prázdninových měsíců pro tištěná i elektronická média připravovat seriál článků se společným námětem „Prázdniny pod Pradědem“. Konkrétními tématy pak budou nejen více či méně obvyklé turistické cíle, ale i pozvánky na speciální akce, jakými mohou být např. červencový Karlovský maraton, nebo srpnový Den obce, oblíbené Borůvkové hody nebo vyvrcholení ročního snažení stovek lidí z celé republiky, kteří se zapojili do pletení Šály děda Praděda.
„K propagaci dění v obci a v jejím okolí využijeme i facebookový profil lyžařského areálu Myšák v Karlově pod Pradědem, který je od zimy naším klientem,“ dodává Boris Keka. „Přišlo nám líto, že facebookový profil, který má své fanoušky, přes léto spí a ožívá prakticky jen s příchodem mrazu a sněhu. Chceme ukázat, že oblast pod Pradědem má smysl navštívit i v létě“.