Společným cílem je propagace témat jako je internet věcí nebo průmysl 4.0 či big data. Komix si agenturu Margetroid vybral na základě úspěšných PR kampaní realizovaných pro společnosti z oblasti ICT a tedy znalosti této komunikačně obtížnější oblasti.
Po třech měsících “zkušebního provozu” bude PR agentura Margetroid vytvářet komunikaci v médiích pro společnost Komix dlouhodobě. Důvodem byly dobré výsledky a oboustranně naplněná očekávání. Společnost Komix zabývající se v oblasti ICT především problematikou internetu věcí, big data, business Intelligence, průmysl 4.0 atd. stvrdila tímto partnerstvím svůj záměr pravidelně pracovat na svém zviditelněni v médiích, jejichž prostřednictvím chtějí oslovit především desicion makery z oblasti retailu, výroby nebo financí. Zaměří se na celostátní zpravodajské deníky, ekonomické týdeníky, televizi, rozhlas a marketingová média.
“Společnosti Komix můžeme nabídnout především zpracování těžko uchopitelných témat z oblasti ICT, které přetvoříme do takové podoby, aby je námi oslovení novináři akceptovali a následně Komix oslovovali jako odborníky na danou problematiku,” říká Ivana Karhanová, majitelka agentury Margetroid.
“Agenturu jsme si vybrali na základě jejích rozsáhlých zkušeností v oblasti marktetingové komunikace pro klienty z oblasti ICT a už výsledky za první tři měsíce potvrdily, že jsme si vybrali dobře, tedy profesionály, kteří našim tématům rozumí a dokáží je dostat do médií,” upřesňuje Kamila Rychtaříková, marketingová manažerka společnosti Komix.