Už žádné hledání klubových či zákaznických karet při placení. Společnost Retail Info uvedla před Vánoci na trh novou aplikaci, která nakupování zpříjemňuje a zároveň šetří místo v peněžence. Vývoj aplikace zajišťoval tým Crazy Tomato.
V nové Portmonce mohou mít zákazníci všechny klubové karty na jednom místě – v mobilu. “Věříme, že se Portmonka velmi rychle stane povinnou výbavou každého zákazníka,” očekává Patrik Mališ, ředitel společnosti Retail Info.
Úspěšnost aplikace už krátce po jejím uvedení na trh potvrzuje i první pozice v App Store v sekci Utilities. Portmonka existuje i ve verzi pro Androidy, v obou případech je ke stažení zdarma. Za první dva dny si aplikaci stáhly tisíce uživatelů.
Portmonka neumožňuje jenom nahrát všechny věrnostní a zákaznické karty do jednoho mobilu, ale nabízí i další výhody. Aplikace dovoluje požádat o členství v nových věrnostních programech – zákazníci se tak vyhnou ručnímu vypisování formulářů na prodejnách. Pro uživatele jsou připraveny i exkluzivní kuponové nabídky.
“Retail je odvětví, které se neustále dynamicky mění, proto jsme rádi, že jsme se mohli podílet na projektu, který úroveň nakupování posune výrazně dopředu,” říká Pavel Mikulka, technický ředitel firmy Crazy Tomato, která aplikaci připravila.
– red –