Agentura McCann Prague připravila kreativní koncept pro pravděpodobně první instagramovou kampaň, na kterou běží trailer v TV. Cílem kampaně je nejen odpromovat soutěž o tzv. WOW zážitky, ale především značku Coca-Cola zatraktivnit pro české a slovenské teenagery.
Jejím středobodem je proto letní road trip vybraných influencerů, kteří během cesty vytváří obsah pro sociální sítě. Tam Coca-Cola pracuje s nejaktuálnějšími trendy. Samozřejmostí je silná podpora v místě prodeje.
Úkolem agentury bylo představit cílové skupině nejen tento road trip, ale i mechaniku soutěže. Přišla proto s kampaní Polétíme?, která v sobě propojuje letní bezstarostnost s hlavními výhrami v soutěži (let balonem, skok padákem atp.) a která unikátně pracuje s TV spotem jen jako s trailerem na obsah na sociálních sítích. Kampaň odstartovala TV teaserem ve čtvercovém formátu, přičemž většinu plochy obrazovky vyplnilo jen černé pozadí. To, že teaser v podstatě „natočili“ instagrameři @hynecheck a @ondrejduffek je už jen třešnička na dortu.¨
Největším problémem bylo alespoň na jeden den sladit kalendáře ambasadorek Coca-Coly Ester Ledecké a Emmy Drobné, které jsou hlavními hvězdami TV spotu. „Za to, že se v extrémně krátkém čase podařilo vytvořit dost materiálu pro formáty od 6“ bumperů po 60“ kino spot, vděčíme maximálnímu nasazení celého štábu, především režiséra Marka Partyše, produkce Bistro Films, klienta a samozřejmě obou ambasadorek. Kdo viděl Ester a její energii na place, asi nepochybuje o tom, že olympijskou medaili získá znovu. A klidně třeba už za dva roky v Tokiu.“ Doplňuje Jan Benda (Group Creative Director, McCann Prague), který celou ideu kampaně zastřešoval.
Kampaň poběží v průběhu celého léta v České a Slovenské republice především na sociálních sítích, v online médiích a TV. Na TV teaser 10“ budou navazovat spoty 30“ a 60“ TV a kino spoty doplněné o kratší videa a další online formáty. Souběžně s tím běží obsahová část kampaně na sociálních sítích.