Nový web je maximálně orientován na klienta, značnými změnami prošla kalkulačka životního pojištění, přibyly funkcionality určené klientům a změnila se i informační architektura webu za účelem vyšší přehlednosti.
“Prioritou při změně webových stránek (www.pojistovnacs.cz) byl komfort pro stávající klienty, nově tak na webu mohou zjistit platební údaje ke své smlouvě, on-line aktivovat pojištění rizikových rekreačních sportů nebo využít interaktivní formuláře pro hlášení pojistné události. Klientskou sekci budeme dále rozšiřovat, naší ambicí je správa pojistky on-line“ vysvětluje Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.
Za konceptem a tvorbou uživatelského rozhraní stojí agentura Don’t panic, vývoj zastřešila společnost Multima.
K tvorbě konceptu doplňuje Martin Mikyška, digital director agentury Don’t panic: „Jelikož nám z úvodních průzkumů vyšlo, že životní pojištění lidé nejraději uzavírají při osobním kontaktu, zvolili jsme lead managementový přístup v kombinaci s výraznou potřebovou navigací, která by měla přispět k větší srozumitelnosti produktu.”