Pojišťovna České spořitelny spustila nové webové stránky v responzivním designu, které jsou plně funkční také na chytrých telefonech a tabletech. Nabízí tak nový přístup podle aktuálních trendů, interaktivní videa a kalkulačky.
Pomocí kvalitního obsahu ve formě příběhů, statistik, rad a doporučení přibližuje uživatelům svět životního pojištění.
„Inovací našeho webu reagujeme na rostoucí počet uživatelů na mobilních zařízeních. Chceme, aby kdokoliv, kdykoliv a na jakémkoliv zařízení mohl webové stránky o FLEXI životním pojištění plnohodnotně využívat. Zcela nová je také interaktivní Kariérní sekce, která nám pomůže zvýšit zaměstnaneckou atraktivitu naší pojišťovny,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.
Nový web je zároveň kostrou pro další plánované služby, zejména v prostředí klientské zóny. „V budoucnu bychom klientům rádi umožnili, aby své pojištění mohli v co největší míře obsluhovat on-line,“ představuje další plány Světla Košková.
Koncept i realizaci webu připravila pojišťovna ve spolupráci s internetovou agenturou FG Forrest.