Reklama

Podzimní modní kampaň na Aukru

Obchodní portál Aukro.cz odstartoval podzimní produktovou kampaň zaměřenou na kategorii Móda. Cílem je podpořit nové značkové zboží a celkově šíři produktové nabídky a zdůraznit nákupy přes mobilní zařízení. Kreativa se objeví v televizi na kanálech skupiny Nova a Atmedia, na plochách v pražském metru a samozřejmě online. Šestitýdenní kampaň poběží pod heslem „V módě je nakupovat online“.

„Kampaň je součástí nového fashion konceptu, který představuje značku Aukro coby silného lokálního hráče v segmentu online módy. Proto jsme komunikaci rozšířili i na mladší zákazníky. Zároveň i nadále komunikujeme výhody nakupování přes mobilní zařízení, které je podle našeho průzkumu v kategorii Móda stále oblíbenější. Od roku 2012 například vzrostl počet nákupů přes mobilní zařízení v této kategorii více než trojnásobně, “ říká Lukáš Krejza, marketingový manažer portálu Aukro.cz.

 Podzimní modní kampaň na Aukru

Šestitýdenní kampaň zahájilo Aukro produktově zaměřenými televizními spoty, které se postupně objeví na kanálech skupiny Nova a Atmedia. K dispozici budou ve dvou verzích, které se v průběhu kampaně vystřídají. „Na internetu pak jdeme cestou image bannerů a brandingu stránek v kombinaci s produktovými kreativami,“ doplňuje Lukáš Krejza.

Počátkem října se módní kampaň objeví na rámečcích v pražském metru a v příměstských vlacích a Aukro bude mít i branding tunelu na přestupní stanici Můstek. Kreativní koncept je adaptací globální kampaně v rámci skupiny Allegro a podílela se na něm agentura DDB.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!