Reklama

Plyšové rockové hvězdy hrají a tančí v BILLE

Řetězec supermarketů BILLA připravil pro své zákazníky novou věrnostní kampaň Plyšband. Zákazníci v prodejnách mohou dostávat za nákupy nálepky, které povedou k získání plyšových zvířátek, které se prezentují coby rockové hvězdy. Kampaň poběží dvanáct týdnů a navazuje na loňskou úspěšnou akci Superosma s plyšáky ve tvaru ovoce a zeleniny. Stejně jako u této kampaně i v té aktuální má každé plyšové zvířátko své jméno i atributy.

„Cílem kampaně je přilákat do našich obchodů zákazníky a motivovat je k k větším nákupům,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v České republice a na Slovensku. „Náš marketingový tým Plyšbandem pokračuje v tvorbě originálních komunikačních kampaní,“ dodává Szczypka s odkazem na nejnovější reklamní kampaň.Tu bude řetězec uvádět na všech dostupných nosičích. Doprovodné aktivity budou probíhat na Facebooku. Pod heslem „zplyšujte se“, si mohou lidé vlastní fotky doplnit zvířecími plyšovými doplňky.

Věrnostní kampaň Plyšband

Zvířátka v reklamní kampani tančí na motivy písně skupiny Sisters Sledge We Are Family. Hrací karty dostanou zákazníci v každém obchodě. Za každých 200 utracených korun jim náleží jeden bod, za třicet nasbíraných bodů pak mají nárok na plyšové zvířátko zdarma. S doplatkem ho dostane také za 10 nasbíraných bodů. Zvířátka se prodávají ale i za plnou cenu 399 Kč. Body za nákupy bude Billa rozdávat do 10. prosince, hračky si pak bude možné vyzvednout až do konce prosince.

– red –

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!