Od začátku února spolupracuje Pivovar Svijany s PR agenturou Temper Communication. Ta bude mít na starosti nejen kompletní PR servis, ale bude pivovaru zajišťovat i komunikaci na sociálních sítích.
„Dospěli jsme k závěru, že po několika letech opět nastal čas dát komunikaci pivovaru nový impuls. Změnu PR agentury považujeme za další krok k zviditelnění pivovaru a upevňování dobrého jména značky Svijany. Věříme, že právě zkušený tým agentury Temper Communication dokáže pivovar a dění v něm co nejlépe přiblížit našim zákazníkům,“ komentuje změnu agentury Roman Havlík, ředitel pivovaru.
Temper Communication bude pro pivovar zajišťovat komunikaci s médii, PR a marketingové poradenství, ale také kompletní správu sociálních sítí. Plánuje mimo jiné vizuálně a obsahově sjednotit formu komunikace na sociálních sítích, více do ní zapojit fanoušky pivovaru a prohlubovat tak pozitivní vztah zákazníků ke značce Svijany.
„Jsme velice rádi, že si Pivovar Svijany zvolil právě naši agenturu a to nejen kvůli tomu, že máme pozitivní vztah k jejich pivu, ale i proto, že máme mnoho společného, co se týče firemní filozofie. Jsme rovněž česká firma, zakládáme si na rodinné atmosféře a sdílíme přístup, že k úspěchu vede pouze dobře a poctivě odvedená práce,“ dodává Jindřich Jindřich, výkonný ředitel agentury Temper Communication.