Reklama

Pivomat od DAGO ocenili odborníci zlatým hattrickem

Nejvíce ocenění v letošní tuzemské soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS získala společnost DAGO. Na slavnostním galavečeru totiž přebrala šest ocenění, polovinu z nich za jedinečný pivomat na pěnivý mok značky Pardál.

Společnost DAGO, komunikační POP agentura s vlastní výrobou, sklidila úspěch na letošním udílení cen POPAI AWARDS, na němž odborníci ohodnotili nejlepší tuzemské prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech.

Ze slavnostního galavečera si společnost DAGO odvezla hned šest sošek za první místa v jednotlivých kategoriích. Nejúspěšnějším médiem byla pivomatová aplikace pro Budějovický Budvar, která měla pomoci prodeji značky Pardál. „Poznávacím znakem pivomatu je vrchní páka, za niž museli zákazníci zatáhnout, aby jim vypadla plechovka Pardálu, čímž pivomat navazuje na úspěšné televizní kutilské reklamy Pardálovy školy,“ popisuje blíže vítěznou aplikaci Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel společnosti DAGO.

Povomat Pardál od Dago

Pivomatová originalita zvítězila u porotců v kategoriích dovozů, prototypů a vzorků i nejlepší materiálové a technické inovaci. Navíc dostala také cenu za kreativitu, čímž dosáhla „zlatého“ hattricku.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!