Tradiční ležák Pilsner Urquell vybuduje k příležitosti blížícího se světového hokejového šampionátu speciální fanouškovské zóny. Jako oficiální partner České národní reprezentace se tak pokusí motivovat hokejové fanoušky k maximální podpoře českého týmu, v rámci originální kampaně Společně pro české zlato.
Kromě fanzón však připravuje i speciální překvapení přímo pro hráče národní reprezentace, které však odhalí až těsně před začátkem série zápasů.
Čeští fanoušci budou moci v průběhu pražského květnového hokejového souboje národů fandit našim reprezentantům z Pilsner Urquell fanouškovských zón. Fanzóny se objeví v Praze na střeše Galerie Harfa, v Ostravě v Dolní oblasti Vítkovic a také v Plzni na nádvoří pivovaru Plzeňský Prazdroj. Kromě velkoplošné projekce nabídnou zóny i originální interiérovou výzdobu v pivovarském stylu a samozřejmě originální hořký ležák Pilsner Urquell na čepu.
„Fanzóny budou laděny v pivovarském stylu a také se ponesou v duchu celé naší kampaně Společně pro české zlato, kterou jsme k příležitosti blížícího se hokejového svátku zaktivovali. Kromě prémiového piva na čepu zde na fanoušky čekají soutěže o pivní hokejové ceny, například o půllitry s národními hokejovými legendami nebo podepsané dresy. Součástí bude i Pilsner Urquell Master Bartender show, tedy ukázka různých stylů čepování piva, které se budou moci fanoušci pod vedením těch nejlepších českých výčepních vlastnoručně naučit,“ prozrazuje manažer značky Pilsner Urquell Lukáš Novotný.
Prvním pivem, které se bude ve fanouškovských zónách čepovat a pít, bude přitom unikátní fanouškovská pivní várka, při jejímž vaření asistovali plzeňští reprezentanti Jakub Lev a Jakub Jeřábek. Várku uvařili v plzeňském pivovaru na konci března a se začátkem května, po dodržení pětitýdenní doby patřičného zrání dle původní plzeňské receptury, ji plzeňský sládek Václav Berka společně s fanoušky a českými hokejisty slavnostně narazí a ochutnají.
Cílem kampaně Pilsner Urquell – Společně pro české zlato – je výzva pro všechny Čechy k co největší podpoře národního týmu. Kampaň začala už v březnu natočením nového hokejového spotu Pilsner Urquell, nyní pokračuje prodejem limitované edice pivních plechovek s medailony českých hokejových legend a speciálními soutěžními akcemi v obchodních řetězcích, restauracích a hospodách. Vyvrcholí na konci dubna, kdy plzeňský hrdý partner České hokejové reprezentace připravuje speciální překvapení také pro samotné hokejisty.
„Naše reprezentanty se pokusíme společně s fanoušky maximálně podpořit a motivovat tím správným a upřímným fanděním. Hokejistům však chceme pomoci v úsilí o zisk medailových pozic z mistrovství světa i napřímo, takže pro ně chystáme malé překvapení. O co přesně jde, je však stále ještě tajemstvím, které odhalíme na konci dubna,“ říká Novotný.