Módní značka Pietro Filipi spustila reklamní kampaň na svoji novou kolekci jaro/léto 2017. Primárním cílem aktuální vlny komunikace je budování image značky skrze její český původ a vysokou kvalitu zpracování od návrhu až po samotnou výrobu produktů.
Pro Pietro Filipi je spuštěná kampaň jednou z největších v roce 2017.
„Pietro Filipi je česká značka, která vzniká pod rukama týmu českých designérů. Zároveň více než 80 % naší produkce pochází z kvalitních českých a slovenských výrob. Prostřednictvím kampaně chceme původ značky zdůraznit a současně ukázat, že Pietro Filipi nenabízí oblečení jen pro slavnostní, ale také pro neformální příležitosti,“ říká Tomáš Vacek, Marketing & Business Development Director, Pietro Filipi.
Kampaň pro Pietro Filipi zajišťuje výkonnostní mediální agentura Red Media z nákupní aliance Mediablock skupiny Kindred, s níž značka spolupracuje od roku 2015. Ta v aktuální kampani nasadila vedle standardních reklamních formátů také tzv. „interaktivní branding“ s posuvným prvkem, který je v Česku použit vůbec poprvé. V průběhu kampaně bude také na internetové televizi Stream v premiéře odvysílán nový díl pořadu Vyrobeno v Česku věnovaný Pietro Filipi, v němž se divákům představí celý proces výroby této značky.