Společnost TP Vision uvádí velkolepý snímek o horských kolech Darklight, nejnovější film na téma extrémních sportů natočený v noci a osvětlený více než 170 světly.
Snímek tvoří součást mimořádně úspěšné kampaně Beyond the Ordinary, jejímž cílem je demonstrovat účinek unikátní technologie Ambilight.
Darklight představuje třetí film série a jako v obou dosavadních snímcích, které se uměleckým způsobem věnovaly surfingu (Lightwaves) a lyžování (Afterglow), využili tvůrci i zde mocných účinků světla ke zvýšení vizuální působivosti extrémních sportů. Snaze maximálně zprostředkovat pohlcující a ještě intenzivnější zážitek ze sledování televizoru s funkcí Ambilight byl uzpůsoben také obsah.
Kromě sociálních mediálních kanálů společnosti Philips se budou filmy i nadále objevovat na YouTube a Vimeu a dále na webových stránkách a sociálních kanálech vybraných mediálních partnerů po celém světě. Dané sporty byly zvoleny mimo jiné pro své silné komunity a pro svou oblibu u mladého publika, díky čemuž se filmy kampaně Beyond the Ordinary těší mimořádnému úspěchu v online prostředí.
Celý film byl vytvořen a natočen pomocí kamer 4K Dragon a akčních kamer TomTom Bandit, tedy nikoli s využitím počítače a CGI. V extrémním terénu bylo při natáčení často nutné sáhnout po speciálně připravených kamerových dronech, navíc veškeré šestitunové vybavení musel na místo fyzicky dopravit třicetičlenný štáb.