Branding

Philips představil nové směřování své značky

Společnost Royal Philips představuje nové směřování značky, které navazuje na snahu vytvářet smysluplné inovace. Jako součást své identity představila společnost i nové poslání „Innovation and you“, které vyjadřuje přesvědčení, že inovace mají smysl pouze v případě, pokud uspokojují potřeby spotřebitelů. Společnost současně ukázala i nový design svého známého znaku.

„Inovace je zakódovaná v naší DNA už více než 120 let, kdy jsme představili naši první žárovku,“ řekl Frans van Houten, generální ředitel společnosti Philips. „Věříme, že nové směřování značky dokonale vystihuje naše poslání zlepšovat život lidí prostřednictvím smysluplných inovací. Jako technologická společnost jsme se zavázali přinášet inovace, které budou hnacím motorem pro náš růst a pro užitek lidí kolem nás. Prostřednictvím inovací vytváříme více dostupné a přístupné zdravotnictví. Naše energeticky úsporné LED řešení v osvětlení zpříjemňují náš každodenní život tak, aby byl svět udržitelnější. Naše produkty a služby zaměřené na spotřebitele přispívají ke zlepšení jejich životního stylu, zdraví a pohody. To je to, o co se naše značka snaží.“

Philips představil novou identitu značky pomocí digitální platformy, která představuje širokou škálu inovací Philips, které mají pozitivní dopad na životy lidí.

Kromě nového poslání představil Philips rovněž nový design svého znaku, celosvětově známého štítu, který používá od roku 1934. Štít původně vyjadřoval, jak inovace v rozhlasové komunikaci přibližuje lidi a zlepšuje jejich životy. Omlazený vzhled štítu bude hrát důležitou roli v nové identitě značky. Nadále ponese známé prvky, ale bude lépe odrážet design, který je vhodnější pro digitální média a mobilní platformy.

Logo Philips

Změna směřování značky navazuje na iniciativu Accelerate!, kterou se Philips přetváří do ambiciózní, podnikavé a přední technologické společnosti zaměřené na zdravotnictví, osvětlení a životní styl spotřebitelů. V rámci této proměny Philips učinil významné změny ve svém portfoliu a v letošním roce také upravil svůj název na Royal Philips. Podle externího výzkumu je v současnosti Philips vedoucí a vysoce důvěryhodnou společností s odhadovanou hodnotou značky 9,8 mld. USD.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!