Reklama

Petr Čtvrtníček se bude opět podílet na kampani piva Braník

Osvědčené duo – Petr Čtvrtníček a pivo Braník – se už po šesté v řadě sešlo společně na place. Jedna z dlouhodobě nejprodávanějších českých pivních značek, jejíž prodeje pravidelně překračují hranici milionu hektolitrů ročně, připravuje novou kampaň a neváhala do natáčení opět zapojit osvědčené jméno – herce a režiséra Petra Čtvrtníčka.

Společnost Pivovary Staropramen ve spolupráci s kreativní agenturou Jazz a společností Filmservice dotočily nové spoty reklamní kampaně na pivní značku Braník, jejichž režie se již po šesté v řadě ujal herec a režisér Petr Čtvrtníček. „Po všech „Posázavských“ spotech posledních let jsme si letos s Braníčkem užili pěknou jízdu! Při natáčení autobusácké road movie jsme v okolí Českého Dubu najeli za první natáčecí den nějakých 300 km! A kam že se jelo? Na pivo, vážení, na točenej!,“ komentuje natáčení Petr Čtvrtníček.

Nový reklamní spot nese pracovní název „Rituál“ a stane se součástí kampaně, která odstartuje v  květnu letošního roku. „Letošní kampaň značky Braník přinese řadu novinek. Zkrátka bude to jízda,“ usmívá se Petra Chovancová, Senior Brand Manager značky Braník.

Branik_črvrtnicek

Pro obě strany přitom nejde o první nebo náhodné setkání. Značka Braník poprvé s Petrem Čtvrtníčkem spolupracovala v roce 2007, kdy vznikl televizní spot „Braník Song“. O tři roky později běžela kampaň „Braník Dvoulitr“ a rok na to “Jedenáctka”. Další spot, který pro pivo Braník natočil Petr Čtvrtníček, byl „Dřevorubec“ a značka jeho prostřednictvím se svými spotřebiteli komunikovala v roce 2013. Spot „Klobásník“ mohli diváci na svých obrazovkách vidět o rok později. Ten byl doposud posledním spotem z dílny Braník – Čtvrtníček. Na nový spot se příznivci značky mohou těšit na konci května tohoto roku.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!