Už počátkem července se Česko stane místem konání světově známého testování chutí kolových nápojů globálních značek. Takzvanou Taste Challenge před více než čtyřiceti lety poprvé představil přední výrobce nealkoholických nápojů a potravin společnost PepsiCo.
Projekt nyní přichází také do České republiky, kde ponese název Souboj chuti. Probíhat bude postupně během letních prázdnin na přibližně 100 místech ve všech krajích ČR. Pomocí „slepého testu“ si budou moci Češi vybrat svého kolového favorita. O tom, jaký kolový nápoj má lepší chuť, by mohly rozhodnout až desítky tisíc lidí. Český Souboj chuti bude vedle samotné kontaktní kampaně podpořen hlavními komunikačními kanály.
Společnost PepsiCo v Česku nedávno přistoupila ke změně receptury ve výrobě svého klíčového kolového nápoje Pepsi, který se už v současnosti na domácím trhu prodává s obsahem cukru. Nyní PepsiCo představí chuť svého nápoje s cukrem i v kontaktní kampani mezi širokou veřejností.
„Naším cílem je hravou formou oslovit a vyzvat veřejnost, aby si vybrala kolový nápoj, který jí více chutná. Léto a s ním spojený čas pro relaxaci, zábavu a vzájemné zážitky je pro to ideální příležitostí. Chceme lidi podpořit v tom, aby si vychutnali pravou chuť svého oblíbeného nápoje a vyjádřili svůj názor,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi v ČR.
Souboj chuti odstartuje už začátkem července jak v Česku, tak i na Slovensku a poběží přes letní prázdniny. Během této doby budou prostřednictvím putovní roadshow například u vybraných obchodních center, koupališť, hudebních festivalů a na dalších místech umístěné stánky s označením Pepsi Souboj chuti, kde bude „slepý test“ vybraných nápojů probíhat.
Účastníci na základě vlastní chuťové preference určí, který ze dvou stejně označených nápojů jim chutnal více. Svou odpověď pak sami označí do mobilní aplikace, která bude k dispozici na chytrém zařízení promo týmu. V České republice se roadshow uskuteční postupně na přibližně 100 místech ve všech krajích.
Chuť kolových nápojů si lidé budou moci vyzkoušet i třeba doma s pomocí speciálních balíčků, které bude možné po registraci získat skrze sociální sítě. Veškeré informace o kampani pak budou dostupné na webové stránce: www.soubojchuti.cz. Kampaň bude mít podporu v hlavních komunikačních kanálech, TV, on-line, print, OOH, eventy nebo instore visibility.