Společnost PepsiCo uvedla letos v Česku několik zajímavých novinek. Nejvýraznější byla změna receptury svého klíčového kolového nápoje. Na přání zákazníků se tak v současnosti na domácím trhu prodává Pepsi s cukrem. A právě na Pepsi s pravou chutí koly s cukrem staví i během vánočního období společnost svou kampaň.
„Vánoce jsou jednou z mála příležitostí v roce, kdy máme čas na své blízké a užíváme si společně strávené momenty. Zejména během těchto výjimečných chvil si rádi dopřejeme kvalitní nápoje, mezi které Pepsi s pravou chutí koly s cukrem určitě patří,“ říká Michal Šlechta, manažer značky Pepsi v ČR a SR.
Vánoční kampaň odstartovala televizním spotem, pokračovat bude netradičním vánočním stromečkem v Obchodním centru Letňany, prostřednictvím kterého budou moci lidé od začátku prosince posílat vzkazy, přání nebo pozdravy svým blízkým. Součástí stromku bude totiž velkoformátová LCD obrazovka, na které se tyto zprávy budou průběžně zveřejňovat.
Na speciálně vytvořené webové stránce, www.pravachutvanoc.cz, lidé zadají svůj vzkaz a konkrétní čas zveřejnění a zprávu odešlou. Na webové stránce nebude chybět ani možnost sledovat vánoční stromeček se vzkazy lidí přes streaming.
S vánoční kampaní, postavenou na Pepsi s pravou chutí koly s cukrem, se lidé setkají také během nákupů. Ve vybraných obchodech budou Pepsi plechovky vyskládané například do podoby vánočního stromečku.