Od 3. listopadu do 28. prosince 2014 bude probíhat závěrečná kampaň letošního roku, která lidem splní představu o ideální dovolené. Zároveň tímto projektem tuzemská pobočka PepsiCo nabízí svým zákazníkům možnost, jak si užít zimu „po svém“, tedy i zcela mimo zažité představy, a podporuje tak hravou formou hlavní claim Pepsi „Live for now“.
Zákazníci mohou v uvedeném období sbírat žlutá víčka lahví označených speciální soutěžní etiketou těchto čtyř značek z portfolia PepsiCo: Pepsi (také ve verzi Pepsi Max a Pepsi Light), Mirinda (pomeranč i citron), 7UP a Evervess (tonic). Víčka obsahují unikátní kódy, které zákazník zadá do webové aplikace na www.letkamchces.cz a sbírá tak kilometry. Denní výhrou je víkend pro dva v ČR, týdenní výhra je v celkové hodnotě 40 000 Kč a absolutní vítěz, který nasbírá nejvíce kilometrů, získá cenu v hodnotě 150 000 Kč. Týdenní i hlavní výhra budou sloužit k nákupu letenek, jízdenek, ubytování, zájezdu cestovní kanceláře či úhradu jakéhokoli jiného způsobu cestování dle konkrétních přání výherců. Hlavní cena bude slavnostně předána ve druhé polovině ledna.
Na kampani „Leť, kam chceš“ spolupracuje agentura Mark BBDO, která je současně realizátorem digitální části kampaně. Kampaň kromě toho podpoří silná in store visibilita, a také tag on, který se od počátku listopadu objeví v TV spotech.