Světoznámá značka colového nápoje Pepsi představila svou vánoční kampaň, ve které opět vystupují modří elfové. Samotný claim kampaně „Pro lepší chuť Vánoc.“ pak odkazuje na poctivou chuť nápoje s pravým cukrem.
Třiceti sekundový televizní spot je nasazený až do konce roku na kanálech skupiny Prima. „Myšlenka kampaně je jednoduchá: díky poctivé chuti Pepsi jsou Vánoce veselejší. Chuť je totiž jedním ze zásadních rozhodovacích faktorů spotřebitele, jak nám ostatně potvrdil i letošní Souboj chuti, ve kterém dali Češi opět přednost Pepsi,“ uvedla Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR a SR.
Kampaň běží i v digitálním prostředí formou vizuálů a krátkých videí s vánoční tématikou. S modrými elfy se lidé mohou potkat i v místě prodeje, například samplingem Pepsi plechovek elfími týmy. V obchodech se Pepsi během vánoc představí i ve speciální shrink fólii.